Mecha versi 2.6.3 sudah dirilis!

Pure CSS3 Windows7 Start Menus - A CSS3 Experiment by Taufik Nurrohman

Tabel Konten
  1. About Opera 
  2. How About IE? 
Pure CSS3 Windows7 Start Menus - A CSS3 Experiment by Taufik Nurrohman

Guess it! Is the picture above original Windows Operating System or just an imitation made ​​using CSS3?
The answer is CSS3. For some reason, maybe this is the funniest of the first things I did in my life. Because, for what I create Windows with CSS? It was a waste of time!

Well, maybe that's the way of art. No one knows until you feel the satisfaction. And I always like the moment:

View Demo Download Files

About Opera 

Notes that Opera doesn't yet support the CSS radial gradient:
Pure CSS3 Windows7 Start Menus
Opera doesn't yet support CSS3 Radial Gradient

How About IE? 

Please don't force me to reveal about IE. Very tragic! T_T

16 Komentar

Unknown

PERTAMAXX
mantap mas taufik ...
100000 % miripp !!!

Unknown

gilee...hebad..nih...tapi kalo toolbar mirip wibiya bisa gak ane minta donk ane masih newbiee nih...pake css3 ...kalo script ini ane bingung editnye..

Taufik Nurrohman

@[R]sfera Jakarta: Saya kurang berminat dengan Wibya. Dan untuk dibuat full CSS3 juga pasti susah. Untuk gradientnya memang mudah, tinggal ditambah border-radius dan ikon-ikon. Tapi kok Saya rasanya kurang sreg kalau memulai eksperimen CSS3 tapi keganggu sama ikon-ikon dari gambar. Kurang dahsyat begitu.

Unknown

Ko Winrar nya gak bisa di buka gan... Tolong Minta lagi dong gan...

Unknown

Sangar kang,
Miripe ra pol. Sering2 Nongkrong kene lah .

Unknown

wah keren mas, heheh eksperiment yg sangat2 sukses \o/

Anonim

Mas ini aku pakai buat homepage aku ya? :)

Anonim

ijin sedooot mas

tes

gila , keren banget :0

Unknown

my documentsnya sadis

Unknown

Mas bro, file downloadnya terhapus tuh

Taufik Nurrohman

Coba cari versi salinannya di Google. Siapa tahu ada.

Komentar telah ditutup.